تست فرمت جدید Google Ads در نتایج جستجوی گوگل

گوگل در حال تست یک فرمت تبلیغاتی جدید در نتایج جستجوی خود است که باعث می شود سایز متن تبلیغ اول، بزرگتر از سایر متون تبلیغات و نتایج عادی گوگل باشد.

به طور کلی در رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل، اغلب تبلیغاتی ظاهر می شوند که توجه کاربران را به خود جلب کرده و برای آن ها مفید واقع می شوند. همین موضوع باعث رقابت تبلیغ کنندگان برای قرار گرفتن در جایگاه های بالاتر شده است. حال، گوگل در حال تست یک قالب جدید برای جلوه بیشتر تبلیغات خود در میان نتایج جستجو می باشد.

PPC Hubbub در پست جدید خود در توییتر، اعلام کرده که به نظر می رسد گوگل در حال تست یک قالب تبلیغاتی جدید در نتایج جستجو است که باعث می شود متن تبلیغ اول به طرز چشمگیری بزرگتر دیده شود. در واقع در این قالب جدید، عنوان تبلیغ اول 50% بزرگتر از سایر متن تبلیغات گوگل و دیگر نتایج جستجو دیده می شود.

با این که این قالب جدید فعلا در مرحله آزمایش قرار دارد، اما به نظر می رسد بسیاری از کاربران در نقاط مختلف دنیا، این تغییرات را در نتایج جستجوی خود مشاهده کرده اند.

فرمت جدید تبلیغات در گوگل

نکته قابل توجه این است که به نظر نمی رسد این تغییر بر روی دیگر اجزای تبلیغ در صفحه جستجوی گوگل تاثیری داشته باشد.

بدیهی است، با استفاده از این فرمت جدید، تبلیغ کنندگان نرخ کلیک بالاتری را برای تبلیغ خود تجربه کنند، زیرا این فرمت نمایشی جدید توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده و قطعا نتایج بهتری را برای آن ها رقم می زند.

 

حال باید دید درحالی که Sundar Pichai، مدیر عامل گوگل، در جلسه اخیر خود، بابت اولویت بندی تبلیغات و دیگر سیاست های رتبه بندی گوگل در نتایج جستجوی خود تحت فشار زیادی قرار گرفته، گوگل این فرمت جدید را اجرایی می کند یا در مرحله تست باقی می ماند.



منبع : برترینا

گردآوری : زیزی گو

ارسال پاسخ